Super Run 10km och USA XC Championships

I morgon bitti skall jag springa ett 10km lopp nere i Mission Bay.  Alla tävlingar börjar i ottan så man måste vare uppe tidigt och vara alert!!  Startskottet går av 7.30. Det är en underbar runda runt Mission Bay. Banan sträcker sig över två ganska långa broar så det blir inte lika platt som jag hade önskat. Jag är ganska stark när det kommer till backlöpning.  När det gäller min Bostonträning så är backar alltid välkommet !!
 Mitt bästa på milen är 45min 48sec. Jag borde få ett PR (Personal Record) i morgon.  Jag skall ha min Pink Argyle skirt.  Bilder och report kommer imorgon, men här är en lite smygtitt.  Hoppas den ger mig tur!


Direkt efter tävlingen så skall jag vidare till USA Cross Country Championships som också kommer att äga rum i Mission Bay här i San Diego.  Runningskirts har ett tält där så jag kommer att vara där hela dagen. Många top elit löpare kommer att vara där.... Urkul!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar