9 1/2 veckor kvar och veckans långpass

 Mission Beach!!
I måndags var det 10 veckor kvar till Boston.  Börjar känna en liten nervös pirrning bara jag tänker på det... Känner att jag är up to date med min träning men behöver lätt mera tid och flera mil under mina fötter... Så.. i dag bar det i väg ner till Hamel's i Mission Beach där jag träffade min kära vän Maria klockan 8.00 på morgonen. Vi sprang på boardwalken och fortsatte upp längs kusten till La Jolla och tillbaka. En underbara runda! Totala distansen idag blev 19.3km.  Så det får bli veckans långpass eftersom jag springer ett 10km lopp på lördag.


Nu kör vi!!  19.3 km kvar....

Stop halvvägs så man kan begrunda utsikten
Wind N' Sea i La Jolla

4 kommentarer:

  1. Vi har för övrigt snöblandat regn...
    Ser bra ut inför Boston!

    SvaraRadera
  2. Usch! Hatar snöblandat regn! Men det visar också att det börjar att bli varmare. Snart kommer våren! Jo, känner mig i bra form.. men mitt vänster
    IT- band lurar lite... :-(

    SvaraRadera
  3. Här snubblade jag av misstag in till en Bostonlöpare. Ses där och lycka till med träningen!

    SvaraRadera
  4. Vad Kul!! Lycka till du också!! 9 veckor kvar...

    SvaraRadera