Hur snyggt är det inte??

Här är våran Rosa Argyle Collection



Är det inte fantastiskt att kunna vara lika snygg och fashion forward när man tränar som man är i sitt "normala" liv? Vi på Runningskirts.se tycker så.  Vi kan nog med gott självförtroende säga att Runningskirts är århundradets grej!  Superbekväma, funktionella och ursnygga kläder, främst för löpning men naturligtvis  för alla sportsaktiviteter!

Vi jobbar för fullt med våran svenska websida så att du också kan få möjligthet att beställa din outfit från Runningskirts. Du kan redan nu förhandsbeställa vårkollektionen som kommer i mars-april. Ursnygga runningskirts, toppar, och sockar!
Våra fina compression sox!

Compression sox har ni väl alla hört talas om och kanske redan har. Vad tycker du om kompression sox (stödstrumpa)? Jag  använder mina före, under och efter träning.  Benen får ökad blodcirkulation och när man är på benen länge så undviker man svullna trötta ben och friktioner, vilket också ger färre blåsor på fötterna. Jag använder dom t.o.m när jag flyger tex. hem till Sverige.  Nu har vi vårens färger i lager. Urfina!!!

Vill du beställa din Runningskirts outfit redan nu?? Emaila mig på suzanne@runningskirts.com så hjälper jag dig.


Vi jobbar hårt bakom kulisserna med våran svenska premiär av Runningskirts.se.  Håll ögonen öppna!!

3 kommentarer:

  1. kul! Hoppas på snygga kollektioner!

    SvaraRadera
  2. Suzanne, har lagt upp en länk till detta inlägg på min Facbooksida och på min blogg för de som vill förbeställa :-)

    SvaraRadera