Skynda Långsamt!

Mitt lilla ben... vi skall klara detta!!

36km kvar!! Let's do it!!
 Min läkare tog röntgen och den visade inget fel på knät eller tecken på arthritis PUH!! Det enda som gäller är deep tissue massage, stretch och långsamt öka milen igen.... oj oj med 6 veckor kvar... men igår sprang jag på stranden för första gången utan någon smärta, 6 km blev det, sen fick jag stanna för då började jag känna lite.  Nu är man ju livrädd för "Phantom pain". Har ni haft det??  När man börjar att inbilla sig olika smärtor...

Hur som helst det går åt rätt riktning... nu måsta jag ha tålamod och vara smart. Skynda långsamt !!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad roligt att se att du har en blogg:) Jag har visst missat det hittils. Hoppas du får ordning på benet snart. Fantastiskt att du ska springa Boston Maraton. Imponerande. Jag och Lotta ska ut och springa 8an i Skatås om ett par timmar. Blev peppad av din sida.
    Kram Anne

    SvaraRadera
  2. Hejsan Anne!1

    Hoppas att 8an gick bra. Måste vara urskönt att våren är på väg. Ser framemot att springa milen i Skatås i sommar och AW såklart!!

    Kram

    SvaraRadera