Inga fler maraton efter....

Att springa min första maraton och kvalificera för Boston på samma dag var en otrolig känsla. Nu har jag sagt till mig själv att det får gå som det går..... jag kommer att springa anrika Boston med eller utan skador och helt säkert otränad.... men jag kommer att njuta av varenda kilometer!!

Long Beach Marathon 41km




Men sedan så får det vara bra med maratons... eller... nej... en till....
den 6 november blir det ING NYC Marathon... det är ju två fantastiska lopp, sen är jag nöjd... så jag har bestämt mig för att focusera på 5, 10 och 21km tävlingar....
men....det får bli efter Stockholm Maraton den 14 juli 2012, 100 års jubileum kan man bara inte missa!  Men sen får det vara bra....

2 kommentarer:

  1. Det är så mycket man vill springa. Helst av allt så vill man ju springa allt. Det blir inga maror för mig i år, men nästa år, ja, det är frågan.

    SvaraRadera
  2. Stockholm Marathon måste vi springa tillsammans! det verkar som hela Runningskirtsligan kommer då!! Yay!!

    SvaraRadera