Välkommen 2012!

Nu skall det bli andra bullar! Har varit borta från bloggandet allt för länge... vet inte vad som hände, men jag skrev inte på ett tag och puff! så försvann 2011.

2011 var ett otroligt år för mig. Boston i april och New York Marathon i november.  Har fått en tränare och lagt om min träning inför Boston 2012.
Jag började 2012 med en 15km Resolution Run igår. Tävlade inte utan sprang 10 sekunder långsammare  än jag planerar att springa 21km om två veckor.  Kom in 3a i min division.  Känner mig stark och redo.  Om två veckor springer jag Carlsbad 1/2 marathon. Skall försöka att få ett person bästa under 1.37.

Sen har jag Boston i april, Göteborgs varvet i maj och Jubileumsmarathon, Stockholm i juli....  detta är mitt halvår just nu.

Central Park New York Marathon Målgång
Välkommen tillbaka till min resa, ett steg i taget...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar